O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 10 lipca 2016

produkty do brwi hean: eyebrow pencil + eyebrow & eyeshadow 2 in 1 || opinia, zdjęcia, swatche

Produkty do brwi nigdy nie były najważniejszą częścią mojego makijażu, jednak od kilku lat lubię je podkreślać. Nigdy w sposób "instagramowy" ani wyrysowany, ale naturalne przyciemnienie czy podkoloryzowanie żelem zawsze się przydaje. Jako, że hean, to firma, którą lubię, to postanowiłam wypróbować także ich kosmetyki do brwi. Jedną kredkę i cień wygrałam w konkursie, natomiast drugą dokupiłam sama.

Opakowania niczym nie różnią się od przeciętnego cienia czy kredki. Bardzo się cieszę, że do tej drugiej dodali grzebyczek oraz, że końcówka jest w kolorze sztyftu.
Kolory kredek, które posiadam, to 401 blonde oraz 402 smoky brown. Mimo, że jestem blondynką, to zdecydowanie bardziej odpowiada mi odcień 402. Ten pierwszy jest zbyt ciepły i niestety nie mogę go używać. Myślę, że lepszy byłby dla rudych dziewczyn.
Sama formuła jest moim zdaniem bardzo dobra. Kredki są woskowe, więc potrafią dosłownie przylizać i przytrzymać włoski w miejscu. Chociaż ja akurat nie używam ich tak dużo, raczej delikatnie przyciemniam brwi. Dodatkowo stopień napigmentowania również jest zadowalający-tak samo jak trwałość.
Cień do brwi, to tak naprawdę dwa w jednym-cień do brwi oraz do powiek. Ja go używam jako cienia do brwi, ale gdybym pakowała się na wyjazd, to na pewno takie rozwiązanie zaoszczędziłoby mi trochę miejsca w kosmetyczce. Jeśli chodzi o właściwości produktu, to również jestem z niego zadowolona-można nim szybko i sprawnie wypełnić brwi, które nie stracą koloru przez cały dzień. Odcień, który posiadam, to 402 coffee.
Tutaj możecie zobaczyć swatche. 
Na tym zdjęciu dorzuciłam również cień do brwi kobo.

5 komentarzy:

  1. ja mam mascarę z deli, od niedawna podkreślam swoje brwi i nie mam w tym jakiegoś doświadczenia. wcześniej robiłam to zwykłym matowym cieniem. nadal sięgam po hennę. też jestem blondynką, teraz chcę wypróbować kredki. może bardziej mnie przekonają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam mnóstwo produktów do brwi, nawet nie wiem, jak to się stało ;P Ale najbardziej chyba lubię kredki Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałaś, że teraz Hean jest dostępny stacjonarnie w Hebe? :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.