O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 14 lipca 2016

ziaja kozie mleko krem pod oczy

Przyznam się, że kremu pod oczy nie używam codziennie. Mam cerę tłustą, więc robię to od czasu do czasu (jeśli czuję, że powinnam go nałożyć albo jeśli mi się zwyczajnie przypomni o aplikacji), więc moim zainteresowaniem cieszą się raczej tańsze marki. Kiedyś używałam żelu flosleku, ale potem chyba zmienili formułę, bo skóra po aplikacji zaczynała mnie piec. Jednym z ostatnich kremów, które wrzuciłam do koszyka był krem ziaji z serii kozie mleko. Teoretycznie jest przeznaczony dla cery suchej i starszej, ale ja nigdy nie patrzę na takie etykiety (kremy do twarzy z tej serii bardzo lubię).

Opakowanie, to miękka tubka zapakowana w kartonik. Mi odpowiada taki wygląd i sposób pakowania.
Po pierwszym użyciu byłam zaskoczona konsystencją kremu. Po serii dla cery dojrzałej można się spodziewać dość gęstej, ciężkiej i bardzo nawilżającej konsystencji, tymczasem tutaj dostajemy coś zupełnie innego. Nie jest to żel ani nic w tym stylu, ale ja ten produkt nazwałabym lekkim kremem pod oczy. Owszem, bardzo dobrze nawilża moją skórę, ale mam ją jeszcze młodą. Panie w okolicach 50tki czy 60tki pewnie oczekują czegoś mocniejszego.
Niemniej jednak ja z kremu jestem bardzo zadowolona. Nic mnie po aplikacji nie piecze, skóra jest dobrze nawilżona, a krem wydajny. Dodatkowo jest to produkt na każdą kieszeń. Na pewno wrócę do niego za jakiś czas.

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te kremy z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego kremu, aktualnie używam tego z jaśminem 50+ i polecam Ci następnym razem właśnie ten :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja mama kiedyś miała całą tą serię, ziaja na szczęście jest tania

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne opakowanie, elegancko wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z tej serii miałam tylko balsam, fajnie nawilżał, nie mogę powiedzieć. Teraz sobie mydło pod prysznic zamówiłam, mam jakąś słabość do Ziai :) Moim zdaniem jest naprawdę dobra, a jej taniość to dodatkowy plus :) https://e-ziaja.com/pl/159-kozie-mleko-ziaja-

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie przepadam za Ziają, zawsze to działanie jest jakieś takie... nie do końca jak powinno być..

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.