O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 17 sierpnia 2016

bell 2skin pocket pressed powder mat

Odkąd w biedronkach można spotkać szafy bell  dużo łatwiej mi coś przypadkowo chwycić. Tu szminka, tam puder.. wiecie jak to jest ;) Jakoś w grudniu tamtego roku mój wzrok przyciągnął puder matujący 2 skin pocket.

Opakowanie, to zamykana puderniczka z lusterkiem-idealna do torebki. Nie ma szans, że się otworzy w kosmetyczce, bo całość działa na "przełącznik". Zresztą chyba głównie dlatego go kupiłam (brakowało mi porządnego pudru do torebki. Chociaż nie wiem dlaczego, bo rzadko robię poprawki :D).
Kolor, który posiadam, to 041 transparent. Jest wystarczająco jasny dla mojej cery, co również przemawia na jego korzyść.
Sama formuła jest moim zdaniem bardzo przyjemna. Puder faktycznie matuje, ale nie zrobimy sobie za jego pomocą maski czy "ciacha" na twarzy. Nie uczula mnie, jest wydajny i ma sporą gramaturę-kolejne plusy.
Długość matu zależy od Waszego typu cery. Na mojej tłustej nie da rady go utrzymać przez cały dzień, ale ten produkt jako zwykły codzienny puder jest ok. Za taką cenę naprawdę nie ma co narzekać.

6 komentarzy:

  1. Mi żaden puder w 100% nie utrzymuje matu przez cały dzień ;). Ale ja rzadko dodatkowo pudruję nosek, najczęściej po prostu zbieram sebum :). Jedynie na imprezach czy ważniejszych wyjściach poprawiam puder. Ale w sumie spoko, taki produkt dobrze zamykany rzeczywiście warto mieć w kosmetyczce :).

    OdpowiedzUsuń
  2. na razie nie brakuje mi pudru, tylko podczas największych upałów utrwalałam w ten sposób makijaż, mam skórę suchą więc błysk u mnie nie jest problemem, właściwie go nie ma

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie go kupiłam dzisiaj i mam nadzieję ,że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dobry produkt, nie powinien uczulać, ale jak słusznie zauważyłaś wszystko zależy od typu cery

    OdpowiedzUsuń
  5. z tej serii mam ale róż na policzki-bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. używam go na zmiane z affinitone w kamieniu i jestem zadowolona (zwłąszcza za taka cene) :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.