O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 5 sierpnia 2016

glam shadows || swatche part 2

Jakiś tydzień temu pokazałam Wam pierwsze swatche nowych cieni z glamshopu - glam shadows. Tamten wpis znajdziecie TUTAJ. Można tam zobaczyć cienie z pierwszego rzędu palety (od lewej: satynowy beż, różowy szampan, złota pistacja, słodkie kakao i marsala). Dzisiaj natomiast zajmę się drugim rzędem, czyli cieniami, które przyniósł mi kurier dosłownie pół godziny temu. Są to:
  • rabarbar
  • perskie oko
  • dolarowy zielony
  • elektryczna pomarańcza
  • zimna czekolada.

 Wstrzymuję się jeszcze oczywiście z opinią, ale wspomnę tylko, że dwa poniższe duochromy wyglądają identycznie na powiece. Jeden cień i jesteśmy gotowe do wyjścia. Swoją drogą jeśli znacie jakieś ładne cienie tego typu, to dajcie znać ;) Podobno hean ma ciekawe perełki, ale nie spisałam numerków z komentarza pod którymś filmem na yt i nawet nie pamiętam już jaki to był film, więc nie jestem w stanie tego sprawdzić.
Na koniec jeszcze mała rozpiska kolorów.
UWAGA!! AKTUALIZACJA CAŁEJ KOLEKCJI SWATCHY (OK 40 ODCIENI) DOSTĘPNA JEST PO LINKIEM: http://chochlikkornwalijski.blogspot.com/2017/09/cienie-glamshadows-moja-kolekcja.html.

13 komentarzy:

  1. Perskie oko wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, żeby tylko były trochę tańsze, wykupiłabym wszystkie! są przepiękne;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc myślałam, że będą droższe ;) 12 zł to dobra cena za cień.

      Usuń
  3. Cienie przepiękne, nie tylko te pokazane przez Ciebie ale cała kolekcja <3 Dopracować tylko makijaż oka i cienie można spokojnie kupować ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie one wszystkie są zbyt ciepłe :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na dostawę i kupuję rabarbar bo jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka z nich jest naprawdę ciekawe, ale nie wiem czy je kupię, bo wolałabym chyba odłożyć na MUG :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tych cieni, często na YT oglądam Hanię jak czaruje nimi cuda na oczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cena nie jest wysoka a kolorki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie odcienie i świetne pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Perskie oko i różowy szampan są piękne :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uważam że są godne polecania! Ślicznie wygląda twoja kolekcja ja mam tylko jeden :(

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.