O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 3 sierpnia 2016

my secret bronze n blush contouring palette || opinia, swatche

Ostatnio w szafach marki my secret pojawiło się kilka nowości. Jedną z nich było duo, czy-jak określa producent- zestaw do modelowania konturu twarzy bronze'n'blush. Jak tylko zobaczyłam zapowiedzi postanowiłam je kupić. O ile dobrze pamiętam kosztuje 15,99 zł i jest dostępne w drogeriach natura.

Opakowanie jest proste, plastikowe. Jednak moim zdaniem całkiem ładne jak za tą cenę. Dostajemy 8,4 g produktu, który musimy zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia.
Duo składa się z różu i bronzera-oba odcienie są dość ciepłe, jednak mi to nie przeszkadza, bo żaden odcień nie jest przesadzony (zbyt ciepły). Myślę, że takie kolory wyglądają dobrze zarówno na bladej jak i nieco bardziej opalonej cerze. Ze względu na porę roku używam głównie bronzera, ale róż też mi się podoba.
Z kosmetykiem pracuje mi się bardzo dobrze. Jest dobrze napigmentowany, ładnie się rozciera i długo utrzymuje. Bardzo ładnie podkreśla policzki bez przerysowanego efektu. Nie zauważyłam, żeby zapychał czy wyglądał gorzej po paru godzinach. Już po kilku użyciach stał się moim ulubieńcem i mam nadzieję, że tak zostanie ;) Może w końcu uda mi się zużyć jakiś kosmetyk do konturowania w terminie.

2 komentarze:

  1. mnie nie udaje się zużywać kosmetyków kolorowych w terminie, używam ich dalej po terminie i nic się z niemi ani ze mną nie dzieje. kolorystycznie bardzo odpowiadałaby mi ta paleta

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.