O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 16 września 2016

burt's bees revitalizing lip balm with blueberry & dark chocolate

Marka burt's bees ciekawiła mnie od dawna. Nigdy jakoś nie chciało mi się zamawiać ich balsamów na zagranicznych stronach, bo zwyczajnie nie uważam, żeby takie pierdoły były warte zachodu. W końcu jednak zobaczyłam go w jednym z naszych sklepów internetowych, więc postanowiłam kliknąć. Zapłaciłam dość sporo jak na balsam do ust, bo chyba ok 20 zł.. ale czego się nie robi z ciekawości ;)
Wybrałam wersję revitalizing z jagodą i ciemną czekoladą. Po dostaniu się do sztyftu faktycznie można wyczuć oba zapachy.
Szczerze mówiąc po burt's bees spodziewałam się czegoś nadzwyczajnego. Tymczasem jest to dość zwyczajny balsam-jeden z tych lekkich, który nie zostawia ciężkiej warstwy na ustach. Niemniej jednak nawilża, a moje usta mają zapewnione komfortowe warunki w czasie odpoczynku od pomadek i innych kosmetycznych wymysłów.
Czy polecam? Jeśli interesują Was naturalne kosmetyki i lubicie lekkie balsamy, to tak. Jeśli natomiast wolicie ciężkie masła do ust, których "ciężar" jest mocno wyczuwalny, to raczej nie będzie to produkt dla Was. Wszystko zależy od preferencji.
Osobiście nie żałuję, że kupiłam ten produkt. Zaspokoiłam swoją ciekawość, a sama formuła trafia w mój gust (akurat sztyfty do torebki lubię lżejsze, mniej wyczuwalne). Nie wiem czy kupię go ponownie, bo mam mnóstwo innych do wypróbowania, ale na pewno nie zostaje wpisany na czarną listę ;)

1 komentarz:

  1. Wykończylam wersję z granatem, a teraz mam wersję mango i ta jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.