O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 24 września 2016

Catrice hd liquid coverage foundation 010 light beige swatche || catrice hd liquid coverage 010, a bourjois healthy mix 51

Od kilku dni (może tygodnia) w sieci można zauważyć mały szał na podkład catrice. Widziałam kilka pozytywnych opinii, więc postanowiłam go kupić i sprawdzić na swojej cerze. Dla poszukiwaczy swatchy wrzucam porównanie kolorów podkładów catrice hd liquid coverage 010 light beige i bourjois healthy mix 51. Można zauważyć, że healthy mix jest sporo jaśniejszy. Catrice natomiast porównałabym do revlona 150 (chociaż myślę, że jest jednak od niego trochę jaśniejszy).


10 komentarzy:

  1. Catrice u mnie na buzi różowieje:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcień catrice mi się podoba :) muszę go w końcu dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. byłby dla mnie ok,kiedyś używałam podkładu Revlon CS, właśnie w odcieniu buff 150

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie przetestować ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolor, muszę go wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam podkład Essence camouflage 2w1 podkład & korektor

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na oba ale nigdzie nie mogę na nie trafić u siebie! Masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Catrice można CUDEM trafić w HEBE, natomiast Bourjois znajdziesz w Rossmannie na 100%

      Usuń
  8. Mam oba. Dają różne efekty, ale oba uwielbiam i są moimi drogeryjnymi ulubieńcami :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.