O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 21 września 2016

hean matte all day compact powder bronzing 505 jamaica sun vs kobo matt bronzing and contouring powder 308 sahara sand

Moim zdaniem hean, to wciąż nieco niedoceniana (polska) marka. Ostatnio zaopatrzyłam się w kilka ich produktów i sukcesywnie staram się opisywać je na blogu. Dzisiaj padło na bronzer matte all day compact bronzing powder.

Opakowanie, to przezroczysty plastik. Według mnie jest nawet fajne, lubię proste rozwiązania. Napisy mimo upływu czasu pozostają na swoim miejscu.
Z tyłu jest naklejka z opisem oraz informacjami o terminie i odcieniu. Ja wybrałam jaśniejszą wersję- 505 jamaica sun.
Moim zdaniem ten produkt jest świetny. Odcień jest idealny dla bardzo jasnych/jasnych karnacji-delikatny, niezbyt ciemny ani ciepły. Bronzer bardzo dobrze i łatwo się rozciera (mam wrażenie, że dużo lepiej się z nim pod tym względem pracuje, niż z kobo), nie można nim sobie zrobić krzywdy. Poza tym do jego plusów zaliczyć można także trwałość i to, że nie uczula/nie powoduje wysypu nieprzyjaciół. Minusów praktycznie nie widzę.
Dorzucam jeszcze porównanie z kobo 308 sahara sand. Jak widać kobo jest ciemniejszy i wpada w nieco inne tony. Oba są ok, ale muszę przyznać, że wybrałabym raczej hean.

5 komentarzy:

  1. może to kwestia światła i zdjęć ale przypomina bardziej puder niż bronzer. mam bardzo jasną skórę i od lat się nie opalam jednak myślę, że zdecydowałabym się na wariant ciemniejszy do podkreślenia kości policzkowych

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda bardzo jaśniutko. ja mam bronzer z drobinkami od hean i też jestem bardzo zadowolona;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny odcień :) za mną chodzi od hean bronzer, ale ten z glinką kaolinową czy tam egipską, ogólnie muszę sobie coś kupić bo mają ciekawą ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hean brązer ma fajny kolor :) Ja mam teraz z Kobo, ale ten ciemniejszy i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.