O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 28 września 2016

rimmel super gel || żelowe lakiery do paznokci

Rimmel jakiś czas temu wypuścił nowe lakiery do paznokci wraz z top coatem. Ma to zapewnić nam super trwały i "żelowy" efekt. Czy rzeczywiście taki jest?

Opakowania są standardowe dla tej marki-przezroczyste buteleczki z wygodnym pędzelkiem. Nie mogę się tutaj do niczego przyczepić ;)
Kolory, które posiadam, to 041 darling dahlia (ładna, żywa czerwień) oraz 051 shallow bay (powiedziałabym, że to mięta, ale zdjęcia dość dobrze oddają kolory, więc możecie ocenić same).
 Nigdy nie miałam ani paznokci żelowych ani hybryd. Zawsze nosiłam "zwyczajne" lakiery i nie zamierzam tego zmieniać. Efekt, jaki dają te lakiery, jest-moim zdaniem- bardzo ładny. Aplikacja jest na tyle bezproblemowa, a formuła przyjazna, że produkt rozprowadza się równomiernie i pokrywa płytkę paznokcia pełnym kolorem już przy pierwszej warstwie (możecie dołożyć drugą, ale nie jest to konieczne). Przez ostatni rok odzwyczaiłam się prawie zupełnie od malowania pazurków, więc takie rozwiązanie, to dla mnie spore ułatwienie i oszczędność czasu.
 Trwałość zależy od ilości nałożonych warstw i oczywiście czynników zewnętrznych. Przy jednej warstwie i normalnych pracach domowych (mycie naczyń, sprzątanie) lakier zaczyna ścierać się z końcówek po ok 4-5 dniach (przy czym zaznaczam, że raczej ich nie zabezpieczam-mam na to zbyt krótką/małą płytkę, a odeszłam od dłuższych paznokci), ale wciąż jest zdatny do noszenia przez kilka kolejnych dni. Gdy nałożę dwie, to osiągam trwałość wynoszącą mniej więcej tydzień. Moim zdaniem jest to satysfakcjonujący wynik, na pewno będą po te lakiery sięgać częściej.
Moje paznokcie nie są jakieś bardzo atrakcyjne-jak pisałam wcześniej mam bardzo małą płytkę, ale postanowiłam mimo wszystko pokazać Wam efekt chociaż jednego z lakierów. Same możecie ocenić jego wygląd ;)

6 komentarzy:

  1. Czerwień boska, a jak ta mięta ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość taka sama ;) kolor widać na kartce-już nie chciałam straszyć pazurami.

      Usuń
  2. kolory bardzo ładne, trwałość też ale na moich paznokciach nic prócz hybryd się nie trzyma

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele juz produktów testowałam i dla mnie najlepiej sprawdza się semilac, długo utrzymuje sie na paznokciach co jest bardzo wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna alternatywa dla paznokci hybrydowych.
    Czerwień najlepsza, kocham ten kolor na ustach i paznokciach :)
    Zapraszam na mój blog www.loveinwarsaw.blogspot.com którego niedawno założyłam i są to moje początki w świecie blogerek. Będę wdzięczna za każdą radę lub wskazówkę :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.