O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 3 września 2016

ULUBIEŃCY SIERPNIA 2016

Zazwyczaj nie pokazuję tutaj ulubieńców, ale postanowiłam, że raz na jakiś czas taki post może być dobrym pomysłem. Nie co miesiąc, bo nie zmieniam produktów na zasadzie "dobra, teraz używam cały miesiąc tego pudru, w następnym będę katować inny". Ale jeśli coś szczególnie zwróci moją uwagę, może jakaś nowość.. czemu nie? Dzisiaj więc przechodzę do ulubieńców sierpnia ;)

Produkty podzieliłam na 3 kategorie:
  • podkład
  • twarz
  • oczy.

Ze wszystkich podkładów wybrałam dwa-bourjois healthy mix do codziennego, lekkiego makijażu oraz wet n wild coverall do makijażu bardziej długotrwałego. Recenzje obu produktów są na blogu, także nie będę się rozpisywać na temat właściwości itd. Właściwie każda rzecz tutaj opisana ma już swoją recenzję.
Przy reszcie twarzy uwzględniłam dwa produkty-żel do brwi essence make me brow (uwielbiam go, mam chyba dwie sztuki zapasu) oraz bronzer my secret bronze'n'blush contouring palette (róż też lubię, ale latem używam jednak głównie bronzera).
Produkty do oczu stanowią najliczniejszą grupę. Umieściłam tu bazę pod cienie inglot eyeshadow keeper, tusz do rzęs lovely lash extension, cielistą kredkę max factor 090 natural glaze oraz paletę too faced semi sweet.
Tutaj zaznaczyłam, z których cieni korzystałam w tym miesiącu najczęściej. Stawiałam na ciepłe odcienie, chociaż oczywiście cała paleta jest piękna.
Nie mam produktów do ust czy pudru, bo zwyczajnie używam na zmianę tych co zawsze.

10 komentarzy:

  1. Ciągle zapominam zerknąć za tą kredką z Max Factor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka Too faced sliczna! Super odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paleta wygląda super :) Healthy Mix to mój stały ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie baza z inglota bardziej rozczarowała niż zachwyciła ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bazę z Inglota już wielokrotnie miałam kupić, ale ta cena... zdecydowanie bardziej wolę zainwestować w olbrzymie pudełko bazy HEAN. Ta paletka, którą przedstawiłaś bardzo mi się podoba, lubię takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej bazy też jest bardzo dużo ;) Z drugiej strony nie mam wyjścia i muszę ją kupować-przetestowałam wiele, ale tylko dwie u mnie działają (zoeva i inglot właśnie).

      Usuń
  6. Cudna paletka cieni!
    A podkład Healthy Mix uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciągle mam ochotę na duo do konturowania My Secret :) Chyba przejdę się do Natury :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.