O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 13 października 2016

Catrice hd liquid coverage 010 light beige

Catrice hd liquid coverage foundation, to kosmetyczny hit ostatnich tygodni. W tym momencie nie można go dostać w praktycznie żadnej drogerii, nawet w tych internetowych jest niedostępny. Po wielu pozytywnych opiniach chwyciłam ostatnią sztukę z szafy i oczywiście niemal natychmiast zaczęłam testować. Co z tego wyszło? Dowiecie się za chwilę ;)

Opakowanie, to szklana buteleczka z pipetką. Wolałabym chyba jednak pompkę, ale trudno.

Konsystencja jest dość płynna i lejąca. Podkład może spłynąć z twarzy, gdy nakładamy go tam prosto z opakowania. Mi to jednak generalnie nie przeszkadza, właściwie wszystko mi jedno czy podkład się leje jak woda czy jest gęsty i kremowy.
 Efekt jaki daje jest.. świetny. I to niezależnie od tego, czy wklepujemy go palcami czy gąbeczką. Właściwie wszystkie obietnice producenta zostały spełnione. Podkład jest lekki i praktycznie niewidoczny na twarzy, a kryje w stopniu zadowalającym. Faktycznie daje efekt drugiej skóry. Nie uczula, nie jest ciężki, nie tworzy efektu "ciasta" po kilku godzinach. Na tłustej cerze wygląda ładnie przez powiedzmy kilka godzin-później dobrze jest odbić sebum przy pomocy bibułek (ale nie spotkałam podkładu, który zmatowiłby mnie na cały dzień). Jednak po tym zabiegu zarówno sam podkład jak i cera wciąż prezentują się dobrze. Nie sprawdzałam jedynie jak wygląda na zdjęciach, ale właściwie na tej obietnicy mi nie zależało.

Muszę przyznać, że jestem zaskoczona jak dobry jest to podkład ;) W fabrykach catrice chyba dokonali cudu i stworzyli podkład, który pasuje właściwościami każdemu. Nie pozostaje mi nic innego jak zrobienie zapasów, gdy znów pojawi się w drogeriach.
 Tutaj wrzucam jeszcze porównanie kolorystyczne z bourjois healthy mix 51. Kolor catrice hd liquid coverage nie jest zły, ale życzyłabym sobie jeszcze jaśniejszego odcienia, bo ten jest czymś pomiędzy healthy mix 51, a revlonem 150.
Dajcie znać czy macie ten podkład i co o nim sądzicie ;)

7 komentarzy:

  1. to dla mnie i tak będzie za ciemny :/ bo HM używam w lato :D i jest idealny ;D to już będę wiedziała co kupować na letnie większe wyjścia :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. mam na niego chęć, ostatnio interesuję się kosmetykami do makijażu ale mam kremy bb i podkłady mineralne, które muszę zużyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten podkład, ale został wymieciony z wszystkich drogerii w mojej okolicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tez sie super sprawdza. Szkoda tylko że utlenia sie na różowo. No i faktycznie- wszedzie jest wykupiony. Ale jako podkład - bajka. Zwlaszcza za tę cenę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę na niego natrafić a bardzo bym chciała przetestować ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno się z nim poznam jak w końcu gdzieś go dostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie wczoraj pojawił się 020. Jak dla mnie stanowczo za ciemny. Czekam cały czas na 010.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.