O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 14 października 2016

Co kupiłam na promocji w rossmannie -49% || moje zakupy

Z racji tego, że rossmann znów ruszył z promocją -49% (właściwie już ją kończy-trwa ostatni tydzień przecen), postanowiłam pokazać Wam moje zakupy.

Nie ma tego dużo, bo z każdą kolejną promocją coraz bardziej się zniechęcam i coraz mniej rzeczy potrzebuję. Nie podobają mi się praktyki związane z podnoszeniem cen (w internecie możecie nawet zobaczyć zdjęcia "metek" w odstępie kilku tygodni), nie potrzebuję sportu na tyle, żeby uprawiać boks przy szafach z kosmetykami jak również niepotrzebne mi są kolejne 3 podkłady, bo 5 i tak czeka w szufladzie (w tym roku przybyło mi wyjątkowo dużo kosmetyków, ale staram się sukcesywnie zużyć lub oddawać, jeśli się nie sprawdziły). 

Czasy wydawania po 300 zł "bo promocja" i chodzenia 3 razy podczas jednego tygodnia, żeby coś dokupić, już w moim przypadku minęły-miałam tak może przy pierwszych dwóch, później dotarło do mnie, że przecież mogę to samo zamówić w każdej chwili z drogerii internetowych, a jako blogerka i osoba zainteresowana kosmetykami na pewno nie dopuszczę do sytuacji, gdzie nie mam np zapasowego podkładu czy tuszu i będę musiała wyjść z domu nieumalowana ;) Chyba nigdy nie miałam takiego elementu zaskoczenia.

Nie mówię, że nie napadnę np na hebe (nigdy tam nie byłam, a teraz otwierają ten sklep w Olsztynie, czekam na to od kilku lat :D), ale to będzie świadoma decyzja i kupno tylko tego, co naprawdę będzie do mnie krzyczało ;) Zdarzają mi się nieprzemyślane zakupy mimo sporych zapasów-jasne, ale wciąż mam prawo do wypowiedzenia swojego zdania na temat promocji w rossmannie. Jeśli ktoś przyczytał całość, to dajcie znać co o tym myślicie i jak wyglądały Wasze zakupy ;)

Co do samych zakupów.. Kupiłam dwa tusze lovely lash extension (bardzo je lubię, a nie można ich dostać online) i najnowszy produkt wibo camouflage w odcieniu 2 light. Wcześniej był tylko jeden, więc skusiłam się dopiero jak wypuścili coś jaśniejszego.
I to by było na tyle. Wydałam może 15 zł i jestem z tego powodu bardzo zadowolona ;)

12 komentarzy:

  1. U mnie również zagościły tylko najpotrzebniejsze kosmetyki :) Z nimi własnie post na moim blogu ^^
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie :) ja nic nie kupiłam na tych promocjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mozesz coś więcej napisać o lokalizacji hehe w Olsztynie? Bardzo mnie zaintrygowała ta wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedzie w galerii warmińskiej (przy wejściu po lewej stronie-tym od fontanny), juz wisi tam plakat ;) otwarcie 28.10.

      Usuń
  4. Ja "niestety" wydałam dużo więcej, ale wydaje mi się, że dość opłacalnie ;) Najbardziej poszalałam z WIBO, bo zakupiłam aż 3 róże i paletkę rozświetlaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam tylko szminkę Provoke, ale nie bardzo jestem z niej zadowolona ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś też rzucałam się na promocje, ale gdy uświadomiłam sobie, że w promocyjnym szale wiele nie zaoszczędziłam (bo zamiast jednego, idealnego różu kupiłam trzy...), w dodatku w szufladzie nadal mam zapasy z poprzedniej, zaczęłam się pilnować. Teraz kupiłam tylko Lipfinity dla mamy (każdą inną szminkę od razu zjada) i puder dla siebie. Jestem dumna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja postanowiłam kupić kilka rzeczy, ale tylko z szaf wibo i lovely bo praktycznie tylko w przypadku tych firm, ta promocja faktycznie ma dla mnie sens :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to ja zaszalałam. Tylko, że ja w poprzednich dwóch promocjach nie brałam udziału ze względów rodzinnych.Teraz sobie odbiłam. Następna promocja pewnie będzie skromna.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.