O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 24 października 2016

delia free skin żółty korektor rozświetlający pod oczy

Delia, to stosunkowo tania marka, z którym spotkałam się już kilka razy. Dobrych kilka miesięcy temu zobaczyłam u jednej z youtuberek (za cholerę nie przypomnę sobie u kogo) korektor rozświetlający free skin tej właśnie marki i postanowiłam go wypróbować na swojej skórze.

Opakowanie, to miękka tubka mieszcząca w sobie aż 10 ml produktu. Jest to bardzo duża ilość, więc nie sądzę, żebym go kiedykolwiek zużyła, ale produkt jest tani, więc nie będzie mi go aż tak szkoda.
Korektor jest określany przez producenta jako żółty i rozświetlający. Właściwie mogę się z tym zgodzić-kolor faktycznie jest żółty (i do tego przyjemnie jasny), a efekt jaki daje, to średnie krycie z odrobiną rozświetlenia. Nie posiada żadnych drobinek, więc przeciwniczki mogą być spokojne.
Jestem zadowolona również z samej formuły. Produkt nie waży się w ciągu dnia, nie podkreśla suchych skórek ani zmarszczek, nie uczula i dobrze współpracuje w zasadzie z każdym moim podkładem. Uważam, że to naprawdę dobry korektor za niską cenę (ok 10 zł w drogeriach internetowych)-szczególnie zadowolone powinny być osoby o jasnej karnacji, bo kolor pozytywnie mnie w tej kwestii zaskoczył ;)

7 komentarzy:

  1. Nie orientujesz się czy stacjonarnie jest gdzieś dostępny ?:) zapowiada się całkiem fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia. Ale ja mam u siebie tylko naturę i rossmanna, więc może w innych miejscach albo jakichś mniejszych, osiedlowych drogeriach ;)

      Usuń
  2. Jak za dyszkę to przyzwoicie się prezentuje no i kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. z kolorem bardzo bym się polubiła! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Wygląda świetnie! Szukam zamiennika L'Oreal True Match, który jest drogi, podkreśla każdą zmarszczkę, ale jako jedyny ma dobry kolor. Musiałabym go tylko przetestować na żywo - nie wiem, z czego to wynika, ale na mojej skórze 95% korektorów ciemnieje i wpada w pomarańcz.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.