O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 31 października 2016

glamshadows || recenzja, swatche

Glamshadows, to cienie, które zaczęłam kupować od razu po premierze ;) Byłam mega podekscytowana i z chęcią kupiłam pierwsze 5 sztuk, potem kolejne 5.. aż w końcu skończyłam z 16 wkładami. Pobawiłam się, poużywałam i myślę, że mogę w końcu dorzucić garść przemyśleń na ich temat.

Kolory, które posiadam, to: marsala, słodkie kakao, zimna czekolada, pralina, złota pistacja, dolarowy zielony, kakaowa cegła, pani generał, różowe złoto, satynowy beż, różowy szampan, perskie oko, rabarbar, elektryczna pomarańcza, wytrawny róż, metalik.
Wykończenia są różne-od matów przez delikatne satyny aż po cienie mocno błyszczące czy też takie, które określiłabym jako foliowe (różowe złoto, pralina). Nie miałam nigdy folii innych firm, ale nawet na swatchach możecie zobaczyć, że glamshadows dają piękny efekt. Mam też kilka odcieni typu duochrome. Tutaj także podtrzymuję swoje wcześniejsze zdanie, że faktycznie dają taki efekt i jest on widoczny nawet bez nakładania na mokro. Nawiasem mówiąc zawsze używam cieni na sucho, a swatche są pokazane na "gołej" dłoni, bez bazy.

Wybrałam kolory, których używam na co dzień. Nie są to tylko brązy, ale raczej bez szaleństw. Ostatnio przerzuciłam się na cieplejsze odcienie, więc słodkie kakao, zimna czekolada czy kakaowa cegła, to cienie, które moim zdaniem pięknie wyglądają w załamaniu. Odstępstwem jest "metalik", ale on został wysłany przez przypadek. Tutaj brawa dla sklepu, bo prawidłowy kolor potem dosłali za darmo (bez żadnego "oddaj ten, to wyślemy dobry", bo i takie zachowania czasami się widzi).
Moim zdaniem jest to bardzo dobry produkt. Pigmentacja jest wystarczająca, cienie ładnie przenoszą się na pędzel (a potem z pędzla na powiekę), dobrze się blendują i utrzymują w ciągu dnia. Raz przetestowałam  nawet cień bez bazy-wytrzymał chyba 6h, co normalnie się nie zdarza. Naprawdę nie mogę zrozumieć skąd te narzekania na brak pigmentacji czy złe przenoszenie się koloru na powieki.
Nigdy nie umiałam porównywać jakości konkretnych marek między sobą, więc i tym razem się powstrzymam. Generalnie jestem zadowolona ze wszystkich cieni, które w tym momencie posiadam i podejrzewam, że na 16 wkładach glamshadows się nie skończy. Poza tym Hania cały czas pracuje nad nowymi produktami-ich również jestem bardzo ciekawa i zapewne wylądują w mojej kosmetycznej kolekcji ;)
Dalej zostawiam Was już tylko ze swatchami ;) Dajcie znać co myślicie zarówno o samych cieniach jak i kolorach przeze mnie wybranych.

UWAGA!! AKTUALIZACJA CAŁEJ KOLEKCJI SWATCHY (OK 40 ODCIENI) DOSTĘPNA JEST PO LINKIEM: http://chochlikkornwalijski.blogspot.com/2017/09/cienie-glamshadows-moja-kolekcja.html.

16 komentarzy:

  1. Miałam identyczną sytuację z Metalikiem; sklep zachował się wzorowo! :) U mnie na razie gości 13 cieni, ale zapewne kolekcja niedługo się powiększy 💙

    OdpowiedzUsuń
  2. Im więcej swatchy oglądam tym bardziej jestem pewna, że u mnie zamówienie byłoby zbyt drastyczne dla mojego portfela :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie chcę liczyć ile na to wszystko wydałam ;)

      Usuń
  3. Pralina, kakaowa cegła i różowe złoto mnie niesamowicie kuszą..

    OdpowiedzUsuń
  4. z nieba mi spadłaś z tym postem, kuszą mnie te cienie bardzo i chyba niedługo coś kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że komuś się moja praca przydaje ;) Ja ze swojej strony jak najbardziej polecam, chociaż wiem, że opinie generalnie są mieszane. Ale kilka sztuk na próbę nigdy nie zaszkodzi ;)

      Usuń
  5. Jeszcze nie mam żadnego, ale pieczarka i rabarbar po nocach mi się śnią:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tych cieni, zwłaszcza tych duochromów. Cena kusi :).

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolory cieni :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolory. Od jakiegoś czasu interesują mnie te cienie, więc dzięki za recenzję. Marzy mi się mała kolekcja tych cieni, szczególnie tych błyszczących :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podobają mi się te cienie, chyba muszę złożyc jakieś zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno te cienie kiedyś wylądują w mojej kosmetyczce, bardzo mi się podobają. obserwuje i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te cienie wydają się niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pigmentacja wygląda na niczego sobie :) Metaliczne odcienie są interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie wszystkie swatche są podpisane, bo ja się już pogubiłam który jest który :(

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.