O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 17 października 2016

glamshadows swatche || part 3

Jakiś czas temu Hania wyszła z kolejnymi kolorami cieni glamshadows. Nie mogłam się powstrzymać i zamówiłam 5 z nich, więc dzisiaj zdecydowałam się wrzucić swatche ;) Kolory, które wybrałam, to: kakaowa cegła, wytrawny róż, pralina, różowe złoto (jakie to piękne!) i pani generał (przez pomyłkę w produkcji dostałam cień o nazwie metalik, ale dobry kolor już do mnie idzie). 

4 komentarze:

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.