O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 10 października 2016

sephora wonderful cushion blush 02 milkshake

Jakiś czas temu sephora wyszła z nowymi produktami. Jest to gama wonderful cushion, z której ja wybrałam róż w kremie. Jak się sprawdza? Zapraszam do dalszej lektury ;)

Opakowanie, to miękka tubka zakończona gąbeczką. Nie mam pojęcia czy tak miało być, ale mój egzemplarz muszę dość mocno ścisnąć, żeby cokolwiek wydobyć-być może produktu jest tak mało, a może to jakaś wada fabryczna-nie potrafię tego określić.

Kolor, który posiadam, to 02 milkshake. Jest to dość wyraźny pomarańcz z drobinkami.
Sama aplikacja szczerze mówiąc nie należy do najprzyjemniejszych. Po jakimś czasie zrozumiałam, że dużo lepszym pomysłem jest nakładanie produktu na dłoń i wklepywanie w twarz palcami.
Efekt? Po prostu brzydki. Kolor rozciera się właściwie do niczego, a na twarzy zostają widoczne drobinki. Chyba nie tak to miało wyglądać.. Jestem trochę zawiedziona, bo spodziewałam się czegoś innego-szczególnie, że produkt wybitnie tani nie jest. Generalnie nie polecam-może inne kolory są lepsze (dajcie znać jeśli tak jest), ale od tego trzymajcie się z daleka.
Myślę, że na zdjęciach można dostrzec te straszne drobinki.

4 komentarze:

  1. Miałam, również się zawiodłam. Za to z tej serii jestem bardzo zadowolona z pomadek i rozświetlacza :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że efekt nie jest zadowalający też nie lubię drobinek ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam ale teraz wiem że jak spotkam to się nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aplikator nie do końca mnie przekonuje :D

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.