O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 14 listopada 2016

Hean high definition cheek rouge 101 delicate mousse

Hean, to firma, którą lubię i kupuję jej produkty od dawna. Od dawna też chciałam kupić ich róż z serii high definition w odcieniu 101 delicate mousse. Kliknęłam jak tylko pojawił się w sklepie internetowym i czekałam z niecierpliwością na przesyłkę.

Opakowanie, to zwykły zakręcany plastik. Napisy wciąż są na swoim miejscu, więc właściwie nie mam do niego zastrzeżeń.
Z jakiegoś powodu ubzdurałam sobie, że teraz będę używać bardzo jasnych, ciepłych róży. Zdaje sobie sprawę, że nie jest to łatwy kolor-bardzo jasne dziewczyny mogą łatwo przesadzić i skończyć z efektem "poparzonej twarzy" (ja to tak nazywam-chodzi o wizualny efekt paska niedoskonałości wychodzących na wierzch spod podkładu lub czerwonej skóry/poparzenia), a dla osób ciemniejszych może to być kolor po prostu zbyt jasny czy intensywny. Ja jednak uważam, że przy mojej karnacji taki odcień różu nakładany lekką ręką może dodać świeżości i ożywić cerę. Jednak zawsze wtedy wolę zaaplikować bardziej kryjący podkład.
Formuła różu przypadła mi do gustu. Produkt jest dobrze napigmentowany, nie robi plam, nie uczula i trzyma się aż do zmycia makijażu. Nie mam zastrzeżeń w tej kwestii.
Poniżej możecie zobaczyć swatche. Jeśli lubicie tego typu kolory, to myślę, że warto się przyjrzeć temu różowi ;)

5 komentarzy:

  1. lubię takie delikatne, jaśniutkie róże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor ładny i ja też lubię takie odcienie róży, więc dla mnie spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie stanowczo zbyt jasny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo jasny, idealnie pasował by do mojej karnacji :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.