O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 26 listopada 2016

HEAN shine control matte care powder green tea

Ostatnio przybyło mi sporo kosmetyków hean i widać to także tutaj ;) Lubię testować nowości i staram się wspierać polskie marki, więc o ile kolory mi odpowiadają, to z chęcią sięgam po ich produkty. Dzisiaj na tapetę biorę matujący puder z zieloną herbatą.

Opakowanie, to przezroczysta puderniczka. Moim zdaniem wygląda estetycznie, napisy wciąż są na swoim miejscu.
 Kolor, który wybrałam, to 2 naturalny. Trochę się obawiałam takiej nazwy (wszystkie polskie podkłady z nazwami typu porcelana/naturalny/jasny beż zawsze były dla mnie zbyt ciemne), ale okazało się, że jest to bardzo ładny, jasny odcień z żółtymi tonami.
 Muszę przyznać, że bardzo lubię ten puder-używam go praktycznie cały czas ;) Poza ładnym odcieniem ma też całkiem dobre krycie (zawsze "wtłaczam" puder pędzlem) i faktycznie wygląd twarzy po jego użyciu mi się podoba. Jest zmatowiona, gładka, otrzymuje dodatkowe krycie, ale bez efektu maski. Nie potrafię do końca ocenić ilości czasu, przez który moja twarz się nie świeci, bo a) raczej nie przeglądam się w lustrze w ciągu dnia i b) wiem, że moja tłusta cera nawet z bazą, matującym podkładem i pudrem ryżowym na wierzchu i tak po określonym czasie zacznie się błyszczeć (więc moja twarz nie jest najlepszym "miernikiem" działania pudrów matujących). Mogę jedynie powiedzieć, że nie powoduje nadmiernego świecenia po jakimś czasie-jest raczej standardowym pudrem jeśli chodzi o ten aspekt.
Nie sądziłam, że kiedyś to powiem, ale ten produkt jest chyba nawet lepszy od rimmela stay matte, którego używam od lat. Myślę, że zamówię sztukę albo dwie na zapas w dniu darmowej dostawy.

3 komentarze:

  1. Puder prezentuje się fajnie. A jest tym lepszy, że jest jasny i ma żółte tony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mnie zaciekawił ten puder, ja nie mam cery tłustej ale lubię też pudry matujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się ciekawie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.