O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 11 listopada 2016

Inglot matte lipstick 415

Uwielbiam konturówkę inglota w kolorze 67. Jest to-moim zdaniem-idealny odcień nude dla blondynki z naturalnie jasnymi ustami. Postanowiłam, że napiszę bezpośrednio do firmy (zrobiłam to chyba za pomocą komentarza na ich instagramie) z prośbą o polecenie pasującej pomadki. Odpisali, że odpowiednikiem będzie numer 415 z serii matowej, więc dokładnie taki produkt kupiłam ;)

Opakowanie, to czarny kartonik i pasujące kolorystycznie "opakowanie właściwe". 
Możemy bardzo łatwo przeanalizować skład czy uzyskać informacje dotyczące gramatury.
Muszę przyznać, że sam kolor jest naprawdę bardzo ładny. Nie sprawdzałam czy jest to dokładna kopia mojej ulubionej konturówki (chociaż nie wydaje mi się), ale to wciąż dzienny róż-może nieco bardziej żywy.
Pomadka faktycznie wygląda bardzo matowo i dzięki temu długo utrzymuje się na ustach. Jednak ta formuła sprawia, że usta naprawdę szybko mogą zostać wysuszone, a my nie będziemy czuły się komfortowo. Co więcej jeśli już są w złym stanie, to pomadka podkreśli każdą odstającą czy suchą skórkę lub załamanie.
Muszę powiedzieć, że mam mieszane uczucia i nie do końca wiem jak ocenić ten produkt. Z jednej strony-pożądany mat, długotrwały efekt i ładny kolor, a z drugiej wysuszone usta lub podkreślone niedoskonałości. Myślę, że ocenę tego czy warto pozostawię Wam.

3 komentarze:

  1. nie mój kolor, ale te szminki mnie zainteresowały i chyba kupię jakiś kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie z Inglota interesuje ta nowa (?) baza pod cienie w tubce, Eyeshadow Keeper, którą się wszyscy tak zachwycają, jednak cena 49 zł dla mnie trochę zaporowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się tak wydawało, ale ona jest spora i zużywa sie dość wolno ;) 49 zł na 8-12 mscy, to wcale nie tak duzo.

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.