O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 19 listopada 2016

Makeup revolution I heart makeup chocolate vice palette || opinia

Chocolate vice, to paleta, która chodziła za mną od dawna ;) Chciałam ją kupić praktycznie od razu po zobaczeniu zdjęć w internecie. Powstrzymywał mnie fakt posiadania dużej ilości cieni, jednak gdy zmniejszyłam nieco swoją kolekcję, paleta w końcu trafiła do mnie. Nie mam jej długo, ale już postanowiłam dorzucić kilka zdań od siebie.

Opakowanie, to solidna kasetka, która wygląda jak tabliczka czekolady. Po otwarciu ukazuje się nam duże lusterko, co jest dodatkowym plusem. Całość dostajemy w kartoniku.
Zdecydowałam się na opisanie tej palety w stosunkowo krótkim czasie od zakupu z prostego powodu-jestem z niej bardzo zadowolona ;) Cienie są dobrze napigmentowane, ładnie i szybko się rozcierają, nie osypują się, a na dobrej bazie przetrwają cały dzień. W dodatku kolory są tak dobrane, że każdy z nich trafia w mój gust i każdego używam. Jeśli szukacie stosunkowo taniej palety (ja zapłaciłam w drogerii internetowej w promocji ok 32 zł) i lubicie takie kolory, to polecam się nią zainteresować.
Swatche

12 komentarzy:

  1. mam ją <3. uważam ze jest najpiękniejsza z całej kolekcji czekoladek. kolory są w moim guście. jeszcze jej nie używałam, ale nie mogę się doczekać jak zrobię nią makijaż. na pewno pojawi się u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała paleta, super pigmentacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest. Sama zamierzam ją kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna paletka :) Czy słyszałaś może o filtrze prysznicowo-kąpielowym z systemem kdf? To jest filtr pomagający nawilżyć skórę bo usuwa z wody chlor i fluor, nieoceniony przy pielęgnacji włosów, skóry...

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna paleta, kocham odcienie brązów i beżu

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam się nad zakupem,ale brązowej czekoladki. MUR ma bardzo ciekawe paletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ^^ U mnie od niedawna zagościła wersja karmelowa i namiętnie ją testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna. Teraz trochę żałuję, że kupiłam różową czekoladę; ta wydaje się ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tę paletkę, jak większość czekoladek, jak dla mnie sa to najlepsze cienie w tej półce cenowej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie potrafię się do niej przekonać, podobnie jak do Pink Fizz

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.