O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 21 listopada 2016

Różowe róże || swatche, porównanie kolorów || zamienniki MACa rosy outlook

Jakiś czas temu postanowiłam, że zacznę używać typowego odcienia różu, czyli.. różowego ;) Tym samym większa część mojej kolekcji wygląda właśnie tak, jak możecie zobaczyć poniżej-poza tymi produktami mam jeszcze chyba tylko 3 inne róże. Większość ma już swoje oddzielne recenzje, część wciąż na nie czeka, więc dziś skupię się raczej na swatchach. Wybaczcie także jakość zdjęć, nie mam w tym momencie przy sobie porządnego aparatu.

Tutaj cała kolekcja.
 Od lewej: my secret bronze'n'blush contouring palette duo (bronzer uwielbiam!), MAC rosy outlook, essence silky touch blush 10 adorable (wróciłam do niego po latach i jestem w trakcie testów) oraz my secret blusher 101 (również jestem w trakcie testów). Wszystkie są bardzo podobne do siebie-jeśli szukacie zamiennika MACa rosy outlook, to ten post może Wam się przydać ;)
 Zdjęcie jest jakie jest, ale myślę, że kolory robione "zwykłym" urządzeniem są czasami nawet lepiej oddane ;)
 Tutaj od lewej mamy: róż w kremie golden rose 104, hean 101 delicate mousse oraz max factor 10 nude mauve (tutaj wyszedł jak brąz, ale w rzeczywistości, to właśnie nude mieniący się na różowo).
 Myślę, że zarówno hean jak i golden rose mogłyby być bardzo podobne do MACa. Jeśli chcecie na przykład zobaczyć jak wyglądałybyście w takim odcieniu, to polecam zacząć od tańszych odpowiedników.
Dajcie znać co myślicie i jaki jest Wasz ulubiony róż ;)

8 komentarzy:

  1. Niezła kolekcja :D Ja z kolei jestem wielbicielką brzoskwiniowych róży ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba mam parę róży podobnych do tego koloru MAC ale najładniejszy moim zdaniem jest róż z HEAN ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. z Maca wygląda bosko!:) muszę w końcu się zdecydować na te z GR w sztyfcie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim odcieniu posiadam róż z Avonu i uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne kolorki :)
    mój ulubiony róż to natural collection peach melba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak używasz ten w kremie z Golden Rosę? Mam go i zawsze robię sobie nim krzywdę jeśli chodzi o nakładanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo stempluje sztyftem po twarzy i potem rozcieram gąbeczka/pedzlem/ręka albo od razu biorę trochę na pędzel lub gąbkę ;)

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.