O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 27 marca 2017

glambox edycja II strefa komfortu || swatche, opinia

Lubię cienie od Hani, więc edycja II limitowanych palet jak najbardziej do mnie przemówiła ;) Gdy zobaczyłam, że to będą odcienie neutralne i pasujące praktycznie każdemu, to nie miałam wątpliwości, że strefa komfortu trafi w moje małe rączki. Kupiłam, od jakiegoś czasu używam i jestem zadowolona, a dziś postanowiłam wrzucić swatche wszystkich odcieni-może komuś się przydadzą ;)

 Od góry: vanilia (brawa za pigmentację!), karmelek, kandyzowana pomarańcza i żurawina (te dwa są piękne).
 Od góry: wiśnie w czekoladzie, gorzka herbata i szare rodzynki.
 Od góry: lajkra, kakaowe truskawki i błyszczyk (daje bardzo ładny efekt nawet na całej powiece).
Ja jestem z tej palety bardzo zadowolona-opakowanie jest bardzo ładne, pigmentacja świetna, praca z cieniami bezproblemowa, a sam dobór kolorów faktycznie przemyślany. Jeśli macie ochotę, to polecam ;)

3 komentarze:

  1. Fantastyczny zestaw kolorystyczny, chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jest to, że Hania nazywa swoje cienie polskimi nazwami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory piękne, ale czytałam już o niej rozne opinie..

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.