O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 21 kwietnia 2017

co kupiłam na promocji w rossmannie -49% || swatche: wibo eyebrow pomade soft brown i wibo 2 in 1 eyebrow system

Wczoraj pokazałam pierwszą część zakupów z rossmanna.. i jak się okazuje nie ostatnią :D Nie myślałam, że kupię coś jeszcze, ale skusiło mnie parę rzeczy. Do koszyka wpadły mi podkład maybelline fit me w odcieniu 105, tusz miss sporty fabulous lash i dwa produkty do brwi: wibo eyebrow pomade 1 soft brown oraz wibo 2 in 1 eyebrow system (z jednej strony mamy kredkę, a z drugiej cień). Postanowiłam też wrzucić swatche i efekt na brwiach dwóch ostatnich rzeczy. 
Pomadę dostajemy w kartoniku razem z pędzelkiem. Z tyłu mamy instrukcję, z boku opis.. składu niestety nie znalazłam. Na opakowaniu widnieje jedynie informacja, że produkt został wyprodukowany w "PRC", czyli po prostu w Chinach. Jeśli to Was razi, to lepiej omijać ten produkt.
Oczywiście musiałam trafić na macany egzemplarz..
 W każdym razie kolor jest, powiedziałabym, dość neutralny-ani rudy ani błotnisty czy szary. Dla blondynek powinien być ok, nie wiem jak przy ciemniejszych czy chłodniejszych włosach.
Tak wygląda na brwiach. Zdaje sobie sprawę, że nie jest to perfekcyjne wyrysowanie, ale chciałam po prostu sprawdzić kolor i dołączony pędzelek. Moim zdaniem oba są całkiem ok.
Kredkę także posiadam w odcieniu 1. 
Ona wypada już niestety dużo gorzej.. Jak widać (specjalnie nałożyłam więcej i przerysowałam kontur brwi) u mnie wybiły się jakieś rude, a nawet może czerwone tony. Może to zależy od żółtawego podkładu, a może po prostu ten kolor faktycznie jest niefajny. Będę na pewno testować dalej.

2 komentarze:

  1. Chciałam kupić ten podkład lecz niestety został szybko wykupiony.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.