O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 20 kwietnia 2017

Rossmann -49% -55% || co kupiłam na promocji

Hej ;) Od dziś zaczyna się promocja w rossmannie -49% (trwa do 28-go i nie ma podziału na kategorie). W tym roku jednak można ugrać jeszcze więcej, bo przy zainstalowaniu aplikacji i wybraniu co najmniej 3 produktów z 3 różnych kategorii dostajemy rabat -55%.

Na razie moje zakupy przedstawiają się następująco ;) Kupiłam ulubiony puder rimmel stay matte, tusz lovely envy eyes na wypróbowanie, dwa EOSy oraz 3 pomadki maybelline z serii matte: 891 purely nude, 892 peach buff i 897 smoky rose. Poniżej zamieszczam też swatche.
A jak Wasze zakupy? Kupiłyście coś ciekawego? ;)

9 komentarzy:

  1. Fajne zakupy :)

    Nie muszą być trzy różne kategorie, tylko trzy różne produkty :) Ja kupiłam stacjonarnie 3 różne korektory pod oczy z rabatem 55%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 różne produkty z 3 różnych kategorii, czyli np puder (twarz), tusz (oczy) i pomadka (usta). To samo napisali w regulaminie ;)

      Usuń
  2. Zapomniałam, że pomadki też są w promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam, że w Rossmannie są EOSY :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jutro wybieram się do Rossmanna. Oby udało mi się kupić wszystko, czego potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, piękne są te szminki, dla nie najbardziej odpowiedni byłby najciemniejszy odcień, fajne wykończenie. nie są zbyt popularne w internetach

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory pomadek wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kupiłam EOS acai i szminkę Smokey Rose. :-) Peach Buff ma śliczny kolor, aledla mnie chyba byłaby za blada.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie te pomadki się prezentują 👍🏻

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.