O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 30 czerwca 2017

moja kolekcja kosmetyków kolorowych || update czerwiec 2017

Hej ;) Dawno mnie tu nie było, ale sprawy związane z uczelnią i trochę osobistych zawirowań sprawiły, że zrobiłam sobie krótką przerwę. W międzyczasie zorientowałam się, że prowadzę tego bloga już od 6 lat (pierwsza notka została dodana 29.05.2011)! Czas strasznie szybko leci, a i ja jestem w zupełnie innym miejscu, niż byłam, gdy zaczynałam tu pisać. Mimo wszystko będę to robiła dalej i mam nadzieję, że są tu osoby, które są ze mną od początku ;) Chociaż jak teraz patrzę na stare notki, to widzę jak i tutaj wszystko zmieniło się nie lepsze.

W każdym razie dziś przychodzę z aktualizacją mojej kolekcji kosmetyków kolorowych. Nie będę ich po kolei opisywać (chyba, że chcecie wiedzieć coś więcej o konkretnym produkcie, to piszcie w komentarzach) ani pokazywać zapasów (bo tego jest pewnie drugie tyle). Tak samo sprawa się ma jeśli chodzi o swatche-mówcie, a chętnie zrobię kolejne zdjęcia konkretnym odcieniom (może aktualizacja zbioru pomadek? mam ich sporo jak widać). I od razu mówię, że tak, zdaje sobie sprawę z tego, że mam tego dużo ;)

4 komentarze:

  1. fantastyczna kolekcja, ja mało się maluję i mam niewiele kolorówki, jedną paletę zoeva kilka kremów bb, podkład mineralny i produktów do konturowania. gdybym miała więcej , ciążyłyby mi

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaźna kolekcja! Czasami jak oglądam tego typu posty to odzywa się we mnie taka typowa kobieta, która też by chciała mieć tyle miziadeł, bo to tak ładnie wygląda :) Jednak z natury jestem typową minimalistką i moja kosmetyczka to kilka produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kolekcja.
    Ja jeszcze do niedawna chciałam miec jak największy wybor.ale teraz chce odwrotnosci.tzn.zdecydowac sie na kilka produktow...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez pewnie niedługo będę schodziła z ilości ;) na razie zużywam to co mam + czekaja na mnie zapasy, wiec przez jakiś czas bedzie to jednak wyglądało podobnie.

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.