O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 3 sierpnia 2017

swatche: bronzery dla jasnej cery || cz. 2 || glampop kontur i matowy brązer, my secret, hean, golden rose, bell, lovely

Wracam powoli do pisania i do wrzucania swatchy kosmetyków odpowiednich dla jasnej cery ;) Dziś na tapetę biorę bronzery.

 Goły biszkopt, to w zasadzie róż, ale zdarzyło mi się używać go jako cieplejszego bronzera.

3 komentarze:

  1. Fajne porownanie, musze zajrzec do Glamshopu, widze bronzery maja fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, bardzo przydatny przegląd! Ja teraz używam ciepłego opalającego bronzera essence ze starej limitki, jest też bardzo jasny. A tak to od dawna mam puder Kobo "Sahara Sand", jest naprawdę świetny:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.