O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 7 września 2017

Cienie glamshadows || moja kolekcja (aktualizacja wrzesień 2017)

Hej ;) Często zaglądam do glamshopu (jak pewnie wiecie), więc moja kolekcja pędzli i kosmetyków od Hani sukcesywnie się powiększa. Jako, że cieni glamshadows uzbierało mi się całkiem sporo, to postanowiłam, że pokażę Wam aktualizację swoich zbiorów i swatche. Same cienie oczywiście bardzo lubię, co chyba widać.
 Od góry:

  • zimna czekolada
  • słodkie kakao
  • marsala
  • jogurt
  • blada brzoskwinia

 Od góry:

  • wytrawny róż
  • kakaowa cegła
  • paprykarz
  • bingo
  • sorbet

 Od góry:

  • krem z pomarańczy
  • winny !!!
  • miodowy
  • mulat
  • miękki tynk
  • capuccino

 Od góry:

  • rabarbar
  • satynowy beż
  • różowy szampan
  • perskie oko
  • złota pistacja
  • elektryczna pomarańcza

 Od góry:

  • pani generał
  • dolarowy zielony
  • bursztynek bursztynek
  • różowe złoto
  • pralina
  • chochlik

 Od góry:

  • antykwariat
  • ej rudy !
  • opalony
  • czekoladowa róża
  • curry

 Od góry:

  • drewniany
  • wiśniówka
  • muszelka
  • pudrowa walentynka


6 komentarzy:

  1. Tez mam na nie ochote ! A pigmentacja bardzo dobra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się w końcu zaopatrzyć w cienie Hani. Szkoda, że wystawia się tylko na targach w Warszawie, bardzo bym chciała zoabczyć jej cienie na żywo przed zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że trafiłam na ten post, bo właśnie przymierzam się do złożenia pierwszego zamówienia! Wybór odcieni jest tak duży, że zdecydowanie się tylko na kilka sztuk jest niezwykle trudnym zadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu się skusić na cienie Glamshadows :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna kolekcja! Kilka z tych cieni jest na mojej wishliście :) Sama mam zaledwie pare Glamshadows, głównie duochromy, które są fantastyczne <3

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.